Bárdos Imre Creative Commons License 2013.08.03 0 0 53973

A Keletiben akkor, amikor a daruk oda voltak állomásítva, már nem volt gőzös. A mendei balesetben (1968.12.22.) sérült vonatgép (424,141) Békéscsabáról gépmenetben a Hámánba ment szerelni és kezelni, onnan ment át a Keletibe, vonatra. Ennek oka az volt, hogy a Keletiben már akkor sem volt gőzös, így nem voltak meg a feltételek sem azok kiszolgálásához.Így kizárható, hogy a daru készenlétre ők adtak volna gépet.

 

Sajnos a daruk állomásítását is úgy kell összevadászgatni, mert nem sok mindent találni róla. Arról meg azután végképp semmit, hogy ki adta rá a gépet.

 

Hegyeshalomban volt 1974-ben egy halálos áramütéses baleset a 424,287-en, az üb. jegyzőkönyvet Hegyeshalom VF. állította ki. Ebból az következik, hogy az elhunyt mozdonyvezető hegyesi volt, de jó eséllyel a gép is az lehetett.

Előzmény: Mágus23 (53969)