Qadron Creative Commons License 2013.07.29 0 0 52713

Sziasztok!

 

Történet: Tavaly még semmi nem érződött, csak az, hogy nem úgy hűt a klíma, mint ahogy annak kellene, de hűtött. Aztán most télen a kompresszor nem volt hajlandó bekapcsolni. Gondoltam magamban, na elérte azt a szintet a hűtőközeg, hogy már nem engedi bekapcsolni a kompresszort a kocsi, nehogy leégjen, mert kevés van benne, tudomisén... Most nyáron már bekapcsolt, de olyan érződött, mint ami már 2,5 éve is amikor hozzám került a kocsi, hogy ha automatán használom, akkor ki és be kapcsol a kompresszor annak függvényében, hogy elérte a beállított hőfokot, vagy nem... (ha nem így kéne működnie, hanem folyamatosan akkor is, akkor javítsatok ki) Szóval most nyáron így működik akkor is, amikor csak letekerem hidegre és egy adott szinten járatom a ventit... Gondoltam magamban annyira megemelkedett a gáz nyomása, hogy éppen be merjen kapcsolni, majd ha rátöltök, akkor megjavul.

 

És most jön a kérdés: Ma fel lett töltve klímaszerelő szerint 200 gramm minimum bele ment, szóval nem kevés hiányzott belőle. DE! Ugyanúgy ki és bekapcsol a kompresszor. belül hőmérővel ez így néz ki: bekapcsol megy egy fél percet 14-15 fok, kikapcsol megy addig amíg visszamelegszik a befújt levegő 20 fokra és megint bekapcsol (ilyen melegben ez ugye 10-20 másodperc...) Tehát kérdés: azt gondolom, hogy nem így kéne működnie még alapjáraton sem, bár menet közben még nem lett kipróbálva, csak reménykedek, hogy akkor hátha jobb lesz.... Mi lehet a baj???? :(

Túlnyomásra nem gyanakszunk, szerelő szerint akkor csinálna ilyet a kocsi, hogy védje magát, de a magas oldali sosem lépte túl a 15 BAR nyomást... Azt mondta, hogy ha 20 lenne, akkor már értené...

 

Mégegyszer kérdem mi lehet a baj? :(

 

Előre is köszönöm!