badubadu Creative Commons License 2013.07.14 0 0 28101

Sziasztok!

Újra a fűkaszám miatt kérném a véleményeteket. Szétszedtem apró darabokra. Összerakásnál minden tömítést pasztáztam. Karbit kitakarítottam. Próbáltam állítani a tűszelepen is. Most úgy van beállítva, hogy a vízszinthez képest egy picit feljebb áll.  Miután összeraktam nyomogatás a gumidugó. 5. rántásra pöffent, 7.re szépen jár. Ha leáálítom rántásra indúl. De mindha nem akarna rendesen kipörögni, meg mintha erőtlen lenne. Mi a véleményetek.

Aki esetleg nem olvasta volna amikor előbb írtam róla: Partner B422x típus. Tavaly kezdte, hogy negyed óra meló után leállt és nem lehetett elindítani amíg ki nem hűlt. Tavaly kapott új gyűrűt, szimeringet, karbitömítéseket. Idén új gyújtás és egy újabb gyári gyűrű.