gnprofit Creative Commons License 2013.07.14 0 0 28096

Megvagy!

köszi a képeket, ez egy 30 ccm köbcentis, üzemanyagrásegítős - hidegindításnál pumpálni kell - fűkasza.

Átolvastam mindent mégegyszer és majdnem biztos, hogy a karbin lévő két csavart rosszul állítottad be - mondhatni pont fordítva, mint ahogy volt.

Mielőtt bármit csinálsz a géppel : Amit még megtehetnél az első körben egy gyertya csere, általában segíteni szokott a beállításnál. Gép könyebben indul és könyebb beállítani.

ELvileg a fordulatszám melegen felfpörög, hidegen nem akar indulni kategória, nálam azt jelenti, hogy az üzemanyagból kell egy, esetleg két milimétert állítanod a csavaron kifelé, több naftát kapjon a gép. Ha jól emlékszem az a H jelű csavar. Mellette az L jelűnek kell lennie.

Próbáld mind a két csavart ütközésig betekerni és onnan számítva két fordulatot kitekerni, majd elindítani.

Ha nem megy, akkor kell a H jelű csavart kifelé, milliméterenként állítani, de csak akkor tudod beállítani igazán, ha elindult és legalább üzemmeleg.

Amikor úgy gondolod, hogy megfelelően pörög a gép, van benne erő és leállítás után újra indul, vedd ki a gyertyát a helyéről és nézd meg, hogy milyen színű? Amennyiben őz barana, akkor az tökéletes.

ha fekete akkor nagyon sok üzemanyagot kap, ha fehér akkor keveset. Egyik sem jó!

 

 

Amennyiben ezek nem segyítenek, akkor jöhet a rugó cseréje - bagatel összegért vehetsz újat bármelyik kisgép boltban, ahol ilyen gépet árulnak, nincs értelme barkácsolni, másikat betenni stb. Elvileg, ha jól tudom a kisgépek esetében a rugó az alapjáratot segíti. Bár ebben nem vagyok teljesen biztos.

 

Amenyiben ezek egyike sem segít, akkora karbid szétszedése és összerakása nem jól sikerült.

A karbi felső részében a fedél alatti tömitésben van egy membrán - a régi gépekben volt, nem tudom, hogy a tiedben van-e? Amennyiben igen, a membránban kell lennie egy stiftnek, melyet bele kell csatlakoztatni a megfelelő helyre. Ha nincs benne a stift a helyén -ez egy 1,5mm átmérőjű kis gömb - akkor nem fog megfelelően működni a karbid - ergó az üzemanyag- levegő keverék befecskendezés mennyisége és minősége nem szabályozott, tehát lehet még ez az oka, hogy nem megy  gép.

Röviden ennyi, remélem tudtam segíteni.

Üdv!

G.

Előzmény: Jannie (28093)