Az 1-es az egy fém rúd, azon nincs szimmering! (miért lenne szimmering váltó tolórúdon???) Van rajta egy hengeres rész, ebben van az A jelű fordító kar gumi "gömbje". Ez valójában nem gömb, a felülete le van munkálva, így elvileg 4 ponton érintkezhet a henger belső falával.
DE! Ha ez kopott, amiatt nem lesz nehéz a váltókar! Amit most vettem VTS-t, azon pl nem is volt egyáltalán ott az a gömb, a váltókar előre-hátra bizonytalan volt, de nem volt egyáltalán kemény!!!
De azt a golyót lehet pótolni, nekem édesapám esztergált helyére egy másikat valamilyen fajta műanyagból (ne kérdezd, mire odaértem már készen volt), és tökéletes lett. Persze megvolt hozzá a sablon.
Pont az A alkatrész az egyébként, aminek a módosításával NAGYON jó érzésű, rövid váltót (mármint váltást, váltókart, értetitek :) ) lehet csinálni a Xsara-ba!
Hogy milyet? Anno Magyar Lacinak is mi csináltuk a Kronos Replica VTS-be, sajnos azóta már nem nála van és nagyon leharcolták az autót :(
http://totalcar.hu/tesztek/2013/04/18/citroen_xsara_vts_hasznalt/1/
Csak a váltóút rövidítést csináltuk, semmi mást :D