VTS Tibi Creative Commons License 2013.06.08 0 0 52178

Az 1-es az egy fém rúd, azon nincs szimmering! (miért lenne szimmering váltó tolórúdon???) Van rajta egy hengeres rész, ebben van az A jelű fordító kar gumi "gömbje". Ez valójában nem gömb, a felülete le van munkálva, így elvileg 4 ponton érintkezhet a henger belső falával. 


DE! Ha ez kopott, amiatt nem lesz nehéz a váltókar! Amit most vettem VTS-t, azon pl nem is volt egyáltalán ott az a gömb, a váltókar előre-hátra bizonytalan volt, de nem volt egyáltalán kemény!!!

 

De azt a golyót lehet pótolni, nekem édesapám esztergált helyére egy másikat valamilyen fajta műanyagból (ne kérdezd, mire odaértem már készen volt), és tökéletes lett. Persze megvolt hozzá a sablon.

 

Pont az A alkatrész az egyébként, aminek a módosításával NAGYON jó érzésű, rövid váltót (mármint váltást, váltókart, értetitek :) ) lehet csinálni a Xsara-ba! 

Hogy milyet? Anno Magyar Lacinak is mi csináltuk a Kronos Replica VTS-be, sajnos azóta már nem nála van és nagyon leharcolták az autót :(

 

 

http://totalcar.hu/tesztek/2013/04/18/citroen_xsara_vts_hasznalt/1/

 

Csak a váltóút rövidítést csináltuk, semmi mást :D

Előzmény: Törölt nick (52167)