Törölt nick Creative Commons License 2013.05.27 0 0 14527

A GPS rendszert működtetni kell, magától nem működik... (ez akár hanyag munka is lehet pl. a forgalmi szolgálat részéről)

 

Az általánosítást kérem mellőzni... A buszok nagy része hibátlanul működik... Az egy másik téma, hogy a gépész leveszi az erősítőről a hangot, mert az utasok unják, vagy mert csak...

Szeretném, ha leírnád, melyik autóbuszon nem működik a kijelző, vagy a hang és továbbítjuk a szervíz felé (ellenőrzés után)

Ha a gépész nem akar (mert lusta.. viszont nem tudom, ha általánosságban írod) vagy nincs ellátva bérletpapírral (mert nincs jogosultsága) akkor sem adhat ki bérletet,

de valóban olyan is előfordul, hogy a bérletkiadó hibásodik meg... Ezért kell az írásos rögzítés..

(viszont ne várd, hogy a bejelentésed másnapján már működni fog, mert ez sajnos nem tőlem függ)

 

Az első mondatom igazolása, ha a forgalmista/információs nem a gépen néz utána (vagy mert nem akarja, vagy mert nem tudja) a busz pozíciójának, hanem megkérdezi mobilon, mert az a "régi, jól bevált" módszer...

A térképpel kapcsolatban lásd a PLACI választ...

Előzmény: ikarus266 (14522)