futi_disco Creative Commons License 2013.05.17 0 0 34186
Első tapasztalatok a benzines P38-al:1. Hiányzik a Disco-m.2. A kényelem azért nagyon jólesik. (A bört mivel ápoljam és hogyan?)3. Kissé erőtlennek tartom, de a gyertyacsere és a Magnecor kv85-ös kábel beszerelése még hátra van, különben is alig taposok rá a pedálra, megszoktam a Disco-n hogy hiába taposnám padlóig, nem fog gyorsulni.4. Nem fogyaszt sokat. Tegnap megtettük vele a Kispest-Lágymányosi híd -Érd-Szekesfehérvár utat a 7-esen, reggel csúcsban araszolva, 3 felnőtt, 2 gyerek sok csomag. Fogyasztás: 16l/100km!!!5. Tie-nak igaza van: nehéz megfőzni. Ugyanis amikor mentünk Fehérvárra egyszercsak elkezdett a hőmérő felkúszni. Érdnél a parton felfelé kitapostam a lelkét is, akkor már majdnem bejutott a a pirosba. Na gondoltam is hogy amint először megállok vele azonnal bemegy a pirosba és megfő. De nem, amint megálltunk egy lámpánál a hőfok azonnal visszaállt középre. Visszaindulás előtt megnézem a kiegyenlítő tartályt: azért 3 liter víz elfért még benne (kb 200km-el előtte töltöttem színültig.) Hazafelé nem is mocant a hőfok sehova. De este megint elkezdett felkúszni, már csak sima városon belüli használat esetén is. Ma pedig meglett a diagnózis is: a reduktorba bemenő vízcsőcsatlakozás alatt még most is nedvesség van. Ugyanis a reduktort fel kellett újítani, és a vízcsöveit is kicserélték, csak nem lettek jól meghúzva a bilincsek. És ha jól sejtem egy ilyen kis szivárgáson is el tud menni 3-4 liter víz 80 km alatt egy V8-ból. (Úgy látszik ha veszek egy Land Rovert, akkor az első hosszabb úton a vizzel mindig van valami gond. A Disco is elforralta, de sikerült időben pótolni.)Vasárnap lehet kimegyek én is a tesco-hoz, talán a patakpartra is, de a vízbe nem.