A Hatvan Szolnok autóbuszvonal 1995 ben indult akkor még nem 1467 es vonalként hanem "hazai" 3620" as vonalként.
A Jászberényi indulás akkor a 6.27 es Mátra Volán Gyöngyös Jászberény Szolnok után 23 perccel volt.
A Hatvani a Gyöngyös-Karácsond-Jásztelek-Szolnok járattól tudott elvenni utast mert Jásztelek-Szolnok között az volt utána (Jásztelek 7.23, Szolnok érk, 8.10) Jásztelek,
Magyarul a 2 Mátra járat közé került be 1995 ben a Hatvanis járat.
Visszafelé:
Szolnokról, 8.35 Jászkun Jászberényig, 8.55 Tisza Volán Szeged Szolnok Jászberény-Parádfürdő,utána a Kunság 9.15 kor a Kiskunhalas-Szolnok Jászberény Gyöngyös, majd munkanap 9.35 kor újszászi betéréssel a Hatvani Volán. Utána a köv járat Jászkun 10.20 kor.
A Hatvani 9.35 ről 9.40 re módosított a újszászi betérés megszünetésével, de a Kunság 9.15 ös időpontját a vezetési pihenőidőre való hivatkozással 9.30 ra tolta.
Így maradt a Hatvanis járatnak, 10 perc utasgyűjtésre, meg Jászberényből 10.35 ös után 10 perc, mert a következő meg 11.15 ös Jászberény-Jászfényszaru között.
Néztem párszor érkezőben a 11.45 re érkező járatot, és siralmas volt 3-6 utas volt csak.
Gyakorlatilag a Kunság időpionteltolása miatt nem volt utas Szolnok -Jászverény között, mert még a 25 perces követés helyetti 10 perc az nagyon kevés.
11.45 után 13.20 kor megy járat Hatvanból Budapestre:
Anno a ütemes 1040-1050 es gyöngyösi egri vonalcsoprt átalakítása előtt ment 12.45 kor egy járat Hatvanból Budapestre, sőt a 1990 es évek közepén, volt a 11.45 ös után egy 12.156 ös Ecséd-Hatvan Budapest gyors, majd 12.25 kor egy (Heves)-Gyöngyös-Hatvan Gödöllő Budapest, 12.25 kor kor majd a Hatvanis 12.45, utána 13.35 ös lassú Gödöllőn át.
Az hogy dél körül miáértz szüntek meg a járatok Budapestről Hatvanba nehéz ügy.
12.45 ös buszon a Kossuth térről kb 20 utas biztos utazott ehhez hozzájön még a Zöldfa vendéglő.
a 10.15 ös Eger Hatvan járaton is volt utas, igaz lehet most a 10.301 Eger Gyöngyös meg a 12.15 ös Gyöngyös M3 Budapesten lehet dupla ennyi utas és bevétel van.
Utasszemmel más , mint a bevétel szempontjából, ezért időnként áldozatul esnek járatok a bevétel maximalizálásnak....