Ramius Creative Commons License 2013.05.07 0 0 61286

A másik kérdés: gondolj bele, ezeket a gépeket napi 1, sőt akár 2 repülési ciklusra tervezték, méretezték. Hajtómű indítás, gurulás, felszállás, emelkedés, ereszkedés, leszállás, kigurulás, hajtómű leáll. A szerkezet igénybevételének döntő többsége a ciklus kezdetén és végén realizálódik, maga a repőlés relatíve keveset számít. Márpedig, a ciklusok számát tekintve ezek a gépek még igencsak sihedernek számítanak. Akárcsak a B-52-esek, ha hetente egyet repülnek, az már sűrűnek számít. Így, ha egy mezei érlájnnal hasonlítod össze, akkor ami ott 10 év kemény üzem, az itt mondjuk alsó hangon 50-60 év!! És akkor ugye ezek a gépek az erlájnokhoz sem 10 évre készültek!!

 

Előzmény: DAttis (61284)