RIKA424 Creative Commons License 2013.05.03 0 0 84650

És akkor haza is vezethették volna az észtek? Mert a jelenlegi cikk szempontjából ez az érdekes.

 

-------------------------

 

Ennyire azért nem lehet nehéz dolog az olvasás....................:-(((

 

1965-1989 között TÖBB cikk jelent meg az észt buszvezetők kimagasló busz gondozási tevékenységéről a magyar sajtóban.

 

Mondom több.

Emlékeim szerint úgy 5-8 cikk.

 

Amikor az Ik-250 új volt  és már a széria darabokat gyártották (tehát nem a protótípusokat) akkor egy észt buszvezető párás haza/visszahozott egy Ik-55-öt sok-sok kilóméterrel és helyette kapott egy nullkilométeres Ik-250-et.

 

Ezt az Ik-250-et 1.250.000 km után ismét visszahozták és kiállították a BNV-n.

 

Van róla fénykép.

 

Ami az én hibám : Nem az első visszahozó észt páros kapta 1966-ban az új 250-et, mert még nem is kaphatta.

Hanem a harmadik,negyedik vagy a fenetudja hányadik.

Ezt elismerem.

 

Majd megbízok egy sajtó történészt, hogy kutassa ki hány cikk jelent meg az észt buszvezetőkről a magyar sajtóban és nyugtassa meg azokat,  akiknek a hibám (elismerem) mérhetetlen szenvedést okozott.

 

Akkor azután majd nagy betűkkel kiírjuk mindenhová, hogy a vizsgálat eredménye bebizonyította, hogy NEM az első észt páros kapott új buszt, hanem például a harmadik vagy a negyedik.

 

Remélem akkor mindenki megnyugszik.

Az igazság bejelentője én leszek s közben nyilvánosan hamut szórok majd a fejemre.

 

Hisz nagy a bűnöm.

 

 

Előzmény: kisautós váltógomb (84634)