Törölt nick Creative Commons License 2013.04.18 0 0 10910

most már nagyjából világos.

a 3 szolgáltatást csomagként kezelték (valószínűleg kedvezményes áron, ennek látszódnia is kell a számlán, mínuszos tételként)

az ifj. előtagtól függetlenül egy személynek kezelték az előfizetőket.

ez azt jelenti, hogy bármelyik szolgáltatásban elmaradás van, kikapcsolják.

kikapcsolják, és nem megszüntetik a szerződést. nincs pénz, nincs szolgáltatás.

viszont a számlákat továbbra is küldeni fogják.

amikor kifizeted, visszakapcsolási díjat fognak számlázni.

(azt nem tudom, hogy hosszabb kikapcsolás esetén csökkentik-e a díjat, az ÁSZF-et kéne megnézni.)

 

ha ez így van, ahogyan értelmezem, akkor a vitás összeget ki kell fizetni.

(már csak azért is, mert anélkül nem kapcsolják vissza)

a szerződést megszüntetheted, természetesen, hogy ne pörögjön tovább a fizetnivaló (ez esetben a hűségidőtől függ, mennyit kérnek vissza a kedvezményből)

 

hogy a fizetendő összeg korrekt-e, és hogy mennyi nem-szolgáltatási nap volt, ezt te tudod megnézni a számlán.

érzésem szerint akár jogos is lehet egy számlaösszeg csökkentés, ha hosszabb ideig volt kikapcsolva, de mint fenn is mondtam, az ÁSZF-et kell ehhez áttanulmányoznod.

Előzmény: Jim0107 (10909)