most már nagyjából világos.
a 3 szolgáltatást csomagként kezelték (valószínűleg kedvezményes áron, ennek látszódnia is kell a számlán, mínuszos tételként)
az ifj. előtagtól függetlenül egy személynek kezelték az előfizetőket.
ez azt jelenti, hogy bármelyik szolgáltatásban elmaradás van, kikapcsolják.
kikapcsolják, és nem megszüntetik a szerződést. nincs pénz, nincs szolgáltatás.
viszont a számlákat továbbra is küldeni fogják.
amikor kifizeted, visszakapcsolási díjat fognak számlázni.
(azt nem tudom, hogy hosszabb kikapcsolás esetén csökkentik-e a díjat, az ÁSZF-et kéne megnézni.)
ha ez így van, ahogyan értelmezem, akkor a vitás összeget ki kell fizetni.
(már csak azért is, mert anélkül nem kapcsolják vissza)
a szerződést megszüntetheted, természetesen, hogy ne pörögjön tovább a fizetnivaló (ez esetben a hűségidőtől függ, mennyit kérnek vissza a kedvezményből)
hogy a fizetendő összeg korrekt-e, és hogy mennyi nem-szolgáltatási nap volt, ezt te tudod megnézni a számlán.
érzésem szerint akár jogos is lehet egy számlaösszeg csökkentés, ha hosszabb ideig volt kikapcsolva, de mint fenn is mondtam, az ÁSZF-et kell ehhez áttanulmányoznod.