Az a három "szerelő" = mérnök.
Ráadásul egyikük Rózsa László akkor a cég főmérnöke.
A három "feltaló " = Rózsa László, Lassú Gábor és Színi Béla.
Ők nem feltalálták a csuklósbuszt hanem jól, üzemszerűen alkalmazták.
Mérnöki zsenialitásuk az egyszerűségben, a könnyű gyárthatóságban és a még könnyebb üzemeltetés feltételeinek kialakításában rejlik.
A csuklós busz "találmánya" az 1930-as évek legvégére tehető.
A háború miatt akkor ezt nem forszírozták, hisz épp csúcson járt az egyszerűen gyártható autóbusz pótkocsi divat.
Több cég is kísérletezett csuklós buszokkal az 1950-es években.
Magyarországon a FAÜ = Fővárosi Autóbuszüzem ( a BKV majd csak 8 évvel később alakul meg) csinált kísérleti csuklós autóbuszt 1960-1961-ben.
Körülbelül a magyarokkal egyidőben készült el a cseh Skoda 706 RO csuklós változata.
A kettő között a különbség, hogy míg a FAÜ csuklósa utóbb sok száz példányban épült meg Pécsen illetve a Sallaiban a Gyömrői úton, addig a Skoda 706 RO csuklósa protótípis maradt, csak később az RTO változatból építettek - nem sok - csuklóst.