Aladár46 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 9168

Megjelent a TED-en a hídfelújítási program a MÁV hálozatán. Ebben három a  46-os vonalon található.

 


(8) Szekszárd - Bátaszék vasútvonal 36+69,60 szelvényében áteresz építése:
— 1,00 m belső átmérőjű vasbeton ROCLA cső átsajtolásos technológiával történő beépítése - 9 fm
— indító, és fogadóakna készítése - 1-1 db,
— vasbeton előfej kialakítása - 2 db,
— ároképítés, árokburkolás - 54 m²,
— szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése;
(9) Szekszárd - Bátaszék vasútvonal 47+55 szelvényében vasúti híd felújítása:
— 6,00 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új 7,20 m hosszúságú monolit ágyazatátvezetéses tartóbetétes vasbeton lemezhídra szigeteléssel,
— alapozás megerősítése D= 100 cm átmérőjű fúrt cölöppel - hídfőnként 4-4 db (40-40 m),
— cölöpösszefogó fejgerendák, felmenő falazatok, felszerkezet építés - 82 m³,
— szivárgó építés, betonfelület védelme - 128 m²,
— járulékos pályabontási, építési feladatok elvégzése 35 vfm,
— szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése;
(10) Szekszárd-Bátaszék vasútvonal 116+10 szelvényében vasúti híd felújítása
— 7,80 m nyílású, kis teherbírású acél hídszerkezet cseréje új 9,00 m hosszúságú monolit ágyazatátvezetéses tartóbetétes vasbeton lemezhídra szigeteléssel,
— alapozás megerősítése D= 100 cm átmérőjű fúrt cölöppel - hídfőnként 4-4 db (48-48 m),
— cölöpösszefogó fejgerendák, felmenő falazatok, felszerkezet építés - 93 m³,
— szivárgó építés, betonfelület védelme - 128 m²,
— járulékos pályabontási, építési feladatok elvégzése 35 vfm,
— szerkezet hídvizsgálata, üzembehelyezése,

 

 


http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:107896-2013:TEXT:HU:HTML