Törölt nick Creative Commons License 2013.03.25 0 0 32631

Pedig nem art, ha van valamennyi plussz penzed!

 

A masodikat ismerem, azt neztem tavaly osszel en is! Nagyon lelakott volt a belseje, nem mukodott a jobb oldali ajtozar. Az autokereskedo (aki egyebkent nem egy tipikus kereskedo, olyan,mintha ellenseget latna mindenkiben) meg valami haverja szet is barmolta rendesen(azota lehet,hogy megcsinaltak). Gond volt a kinyomocsapaggyal is. Es tekercs rugora volt atalakitva! Az elejen pont azert tetszett meg, aztan kiprobaltam egy legrugos tipust! Eg es fold a kulonbseg!

 

Az elsot nem ismerem!

 

A tobbiek is biztosan hozza fognak szolni, sokan vannak itt akik mar evek ota ilyen gepet hajtanak es csipobol vagjak a valaszt a kerdeseidre!

 

Nekem a kovetkezo szempontok voltak lenyegesek: Szep legyen a kaszni, ha lehet serulesmentes, a legalapabb verziot kerestem, amiben keves extra van! Sajnos az elektronika nagyon megtudja keseriteni az eleted (a kasztralasrol MANDRAS tudna meselni).

 

Fontos, hogy olyan ember legyen Veled aki valamennyire ert az autokhoz. A kilometerorat ne is nezd, mert mindegyik 200ekm alatt lesz. :)

Nezz ala, hol es mi csopog. motorolaj-hutoviz-fekolaj-szervo, esetleg munkahengerek! A kasztni biztos, hogy nem rohad . Kivetel a hatso ajtot!

Inditokulcs, kozpontizar! Latom diesel erdekel: konnyen kell indulni, es szep duruzslo hangot kell halljal. A hat henger szepen muzsikal....

 

egyenlore ennyi, amennyiben eszembe jut valami majd irok...

Előzmény: solid.state.logic (32625)