stevie-13 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 33837

Az autó viszonylag ritka, legalábbis a Magyarországon újonnan üzembe helyezettek között mindnképp -> nincs a piacon itthon ilyen jelenleg, így nincs mihez hasonlítani.

 

 

Monaco felszereltség biztosan nincs sok ilyen motorral, de ki lehet indulni tetszőleges egykorú 2.0 dCi Grand árából -- olyan azért akad a piacon.

 

Sajnos nem nagyon fognak a valós piaci helyzettel foglalkozni, egyből a "taxhoz" nyúlnak. Az Eurotax pedig jelentős lehetőségeket nyújt a végösszeg eltérítésére, van például egy úgynevezett "helyi keresettségi mutató" nevű korrekciós tényező, amit az értékelést készítő 0 és 1 közötti tetszőleges értékre állíthat be :-0

 

 

Már felkészítettek rá, hogy vélhetően arcpirítóan alacsony árat fognak először mondani, lényegében a km óra tekergetett piaci árat.

 

 

Annyira talán nem vészes a helyzet: a valós piaci értéknél 10-15 százalékkal kevesebbre számíthatsz. Ezt ugyanis még szó nélkül be fogod nyelni. Ha nagyobb lenne az eltérés, fordulhatnál bírósághoz, az meg nekik sem jó, ezért csak "kicsit" értékelik alul az autót. Sajnos a gyerekülés, a téli gumi, az utólagos extrák nem számítanak... Azok a felszereltségek állnak a biztosítás védelme alatt, amiket szerződéskötéskor felsoroltál. Ha nem mondtad a gyerekülést (de hát miért mondtad volna), nem veszik figyelembe.

 

Én is hiába mondogattam, hogy így friss nagyszerviz meg úgy vadiúj prémium abroncsok, a biztosítós úgy nézett vissza rám, mint a diliházban az orvos egy kedves skizofrén betegre, aki azt hajtogatja, hogy ő Elvis Presley.

 

 

Találtunk nagykorú Laguna I-et nagyon szép állapotban 300ezerért, azt talán érdemes lenne megvenni, mert alacsony befektetés mellett vélhetően kicsi bukóval tudunk majd kiszállni belőle.

 

 

Okos :-) Én ugyanezt csináltam: sürgősen kellett az autó, úgyhogy megvettem az akkor elérhető legolcsóbb Lagunát - ráadásul a szomszéd utcában hirdették. Ugyan rengeteg km volt benne, de az előző tulaja egy repülőgép mérnök volt, így az autó műszaki állapota egyszerűen mintaszerű volt. Egy évig használtam, egyáltalán nem is kellett rákölteni. (Mindig mondom: nem km-órát nézünk, hanem műszaki állapotot.)

 

 

az eredeti állapothoz közeli helyreállítás talán még többe is fog fájni, mint 1 millió.

 

 

Egy ütőképes védelem pedig megáll 100 alatt... Bizony, a casco hasznos, de nem helyettesíti a védelmet.

Előzmény: ThomBoy (33833)