Zsuppim Creative Commons License 2013.03.14 0 0 33655

Na ezért ez nem ördögtől való művelet ám. Nem magától a felhúzástól megy tönkre a turbó, hanem attól hogy esetleg sokkal-sokkal hosszab ideig dolgoztatod így, mint gyári programmal ( gyári állapotban kb 1800-as fordulaton lehet valami kis nyomást, aztán 2000-től megindul szépen és max 3000-nél elváltasz, húzott állapotban meg 1200-tól harap akár leszabályozásig is, az első esetben 1800-3000-es tartományban forog teljes erőbedobással a turbó, húzva meg 1200-4000-es skálán  ). Nehéz volt megszokni hogy nem lépem le 1200-nál. Én úgy használom hogy 1200-tól finoman adagolok, ez a városban és országúton tökéletesen elegendő, ha meg menni kell akkor 1800-től lelépem és nincs gond semmivel. Ami változni fog, az a motor hangja. Erősebb és kopogósabb lesz a vezérlés átírása miatt ( de egyáltalán nem olyan hangos mint egy pd tdi ). Ha kihasználod a tuning minden előnyét akkor nem fog kevesebbet enni, de ha nyomatékből gyorsulsz és marad a szokásos tempód, akkor kb 0,5 literrel kér majd kevesebbet. Viszont az 1.9 dci-ket bárhol, bármikor elég könnyedén meg lehet majd "enni". 

 

Igaz az enyém megane ( és igy 190000 km körül köszöni szépen jól elvan chippelve is ) de érdemes kattintani a leírásra, majd a több megjelenítése - re. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=AMvT7442jqQ           

Előzmény: Trotter66 (33654)