Tuzmester84 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 50503

Kész a kocsi! :) Végül mégis csak a generátor volt a ludas, bár elsőre megszivatta a szerelőt (is). Szétszedte még egyszer, átnézte a vezetékeket, és második nekifutásra jó lett. Igaz, 1 hétig szórakozott vele. Kicserélte az ékszíjat és 2 görgőt is, így cakpakk kért el 65.000-t (ebből 30 volt a generátor felújítása). Ami érdekes, hogy jelenleg a töltés járó motornál 14,1 Volt, 1 hete amikor még működött, 14,4V volt. Az akku lámpa viszont nem világít! :)

 

A következő művelet a vezérműszíj csere lesz, de majd csak tavasszal, most erre nincs keret. (Remélem az is menet közben adja majd meg magát...) Tudtok netán tippet adni, hogy Pesten (lehetőleg Újpest vagy Budafok közelében) hova érdemes vinni? Ami nem is túl drága és még jó is. Kb mennyibe fog az kerülni?

 

Üdv!

Előzmény: Kr.King (50400)