Törölt nick Creative Commons License 2013.02.27 0 0 83686

Az nagyon helyes! Én is mindig így tettem, ha hajtottam a vasat. Főleg akkor lehet patent állapotban tartani a gépezetet, ha egyedül dolgozol vele. Még elmegy akkor is ha a váltód kicsit odafigyel. De én a birka türelmem miatt a vezénylőktől mindig a legbunkóbb parasztokat kaptam meg. Kitakarítottam a buszt ha éjjel végeztem, bementem 15 perccel hamarabb hajnalban, másnap meg délután veszem át a kocsit és ugyanolyan okádék a munkahelyem, mint volt.... néha elmegye az embernek a kedve tőle. Volt amikor kaptam egy 15 éves 280-ast, kipucoltam a retekből. Műszakilag is rendbe rakattam. Kiírtottam belőle az egeret(!), kidobtam a sofőr ülás mögül nem tudom én hány kg. uborkahéjat, 1 szemetes vödörre való maghéjat mindenhonnan, megcsináltattam rajta mindent amit engedtek vagy én tudtam saját kezűleg, leműszakiztattam, kilakatoltattam, kérvényeztem a fényezését (addig jártam a nyakára az illetékesnek, amíg megunta és engedélyezte...). A belső teret saját maga súroltam ki, pótolgattam amit kellett, lefestettem a felniket.... stb. Erre az első nap a főnök csókos haverja a 2x éve ott buszozgató alkoholistának megtetszett, esti sörözésnél lebeszélte a főnökkel, másnap már az övé volt a garázs addigra lett legpatentebb kocsija, én meg ott álltam a jóval fiatalabb, de teljesen széthullot nyugati remekmű előtt, amiért ha új lett volna (vagy egy másik jobb állapotúért) összetettem volna a fél kezem..... aztán a közepébe az egésznek, előszedtem a fiókból a diplomámat, leporoztam és kerestem üres pozíciót irodán.

Előzmény: Cpt.Dave (83676)