"A tengelyek gördülőcsapágyazása nem volt egyszerű feladat. Volt olyan megoldás, hogy az egész csapágyat a kerekek felerősítése előtt a tengelyre húzták, ekkor a csapágynak ki kellett bírnia a kerekek felszerelésével járó hőterhelést. Volt olyan is, hogy a csapágynak csak a belső gyűrűjét húzták a tengelyre, a külső pedig két részes volt. Az, a "golyós" koszorúval csak utólag került felszerelésre. Természetesen a két fél-gyűrűnek a csapágyházban alul és fölül kellett lennie."
Nehogy azt hidd, hogy felfogtam, mit írtál :), de azért szkenneltem egy párat. Nem SKF, nem Timken, de Amerika, és szerintem jópofa... (a képek alatt a link a nagy képekre):
Egy kis rajzocska:
http://img.index.hu/imgfrm/7/1/9/4/IMG_0010967194.jpg
Metszet:
http://img.index.hu/imgfrm/7/1/9/9/IMG_0010967199.jpg
Darabokban:
http://img.index.hu/imgfrm/7/2/0/0/IMG_0010967200.jpg
Egyben:
http://img.index.hu/imgfrm/7/2/0/1/IMG_0010967201.jpg
Összeszerelés közben:
http://img.index.hu/imgfrm/7/2/0/2/IMG_0010967202.jpg