babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7301

Szevasz! Minek szenvedsz, ha ki van taposva előtted az ösvény?:)

A diag sárgát én nem kötöttem sehova, az akksi mellett van a vége, ha kell onnan rá lehet csatlakozni az olvasóval, de be lehet kötni a gyári olvasó csatlakozójába is, asszem a bal felső első vezetékkel tesóban ( multifiat küld kapcsolási rajzot a csatlakozóról ha kell)

Csatlakozót benn hagytad a donorban, ami az alvázra van felerősítve? 

A két vastag vezetéket rákötöd az akksira, a pirosat egy 20A biztosítékon keresztül.

Kell lennie egy fekete vékony vezetékkimenetnek a hatos csatiból a 3-as lábról. Az a fekete vezeték rá volt kötve a hőérzékelő gombára, ami 5 fok alatt átadta a generátor D+ csavarjáról (járó motornál) a +12 voltot, így indult a kályha.

Megkeresed ezt a D+-t a generátoron, jól látszik:) rákötsz egy kanócot, beiktatsz egy kapcsolót, hamár az akarsz, és összekötöd a kályha vékony fekete vezetékével, nagyjából ennyi, csak úgy ne hagyd nyárra:)

Előzmény: pesta8 (7297)