bugadoktor Creative Commons License 2013.01.30 0 0 49668

Mea culpa, ekkorát tévedni! Teljesen igazad van, a Landler -ben készült az első tíz vagon. Később a futó és fővizsgák is ott készültek, ha jól emlékszem a Gyulai István vezette osztályon. Ennyit az emlékezetemről.

Még annyit, hogy Székesfehérváron nem 10, hanem 11 kocsi készült végül, mert időközben a tárnoki balesetben egy kocsi teljesen összetört. Annyira, hogy a motor kiszakadt a helyérő (150-es "I" profillal volt az alvázhoz rögzítve), a kolléga több hónapig volt kezelés alatt. Ezt a vagont pótolta nekünk a MÁV.

Mind a két helyen igényes, szép munkát végeztek, kivitelre, használhatóságra. Dinamóval, akumlátorral készültek a kocsik. Jómagam 10 évig utaztam ezekkel a vagonokkal, bel és külföldön, azután áttértünk mi is a közúti szállításra.

Előzmény: gumidani (49666)