Balthazor Hellman Creative Commons License 2013.01.13 0 0 29311

A maradiságnak azonnal határt szab fönők, vagy a tulajdonos... amikor eurómilliókat költenek a fogyasztáscsökkentésre, CO emisszió csökkentésre, akkor miért nem mennek el az "adalékboltba" és vesznek valami lónyálat, aztán tesztelgetik egy kicsit... Adott esetben ez meg is történhet, mert amikor gyári jóváhagyást kap egy kenőanyag akkor volt együttműködés.

 

Fontos elkülöníteni egy adlékgyártó kenőolajait, meg magát az adalékot ami még a higított pakurából is veresnyautóba való olajat csinál... De nekem az sem rémlik, hogy bárhol kaphattam volna a kereskedelemben alapolajat meg adalék csomagot külön...

 

Amikor édesanyám összerakja a húslevet nem megyek oda és öntök bele még egy tasak levesport, pedik annak is rá van írva a csomagolására, hogy hűdejó, meg hűdefinom...

 

Mint írtam, a fémet semmi nem pótolja, és a "pozítív tapasztalatok" időtartama meg sem közelítheti a normál használati időtartam töredékrészét sem...

 

A kopás miatt a megnövekedett illesztési hézagok, az erőhatásoknak köszönhetően még nagyobb kopást generálnak... ezt a folyamatot lehet lassítani, de visszafordítani nem... Azutólagos adalékok hatása pedig egyértelmű: csökkentik az alkatrészek öntisztulását, illetve egyenletes hővezetését. A zajcsökkentést csak úgy lehet elérni, ha két egymással "érintkező alkatrészt még jobban elszigetelünk egymástól" nos itt azonnal felmerül pl a dugattyúgyűrűk, és a dugattyú hűtésének problémája.

 

Egy leharcolt motor esetében ha beletöltjük a csodaturmixot az olajba mi történik? Ideig óráig jobbnak tűnik, aztán bekövetkezik egy komolyabb alkatrész sérülés. Ilyenkor az ember meg már csak legyint, hogy úgyis szar volt... aztán a motor megbontása, felújítása után elmaradnak a csodaszörpök ... és ismét visszaáll minden ez eredeti kerékvágásba...

Előzmény: Kara_kán (29309)