Törölt nick
2013.01.09
|
|
0 0
15948
|
Egy karburátor keverékképzési rendszere eléggé összetett. Nem csak egy féle keverési arányt (benzin-levegő) kell tudnia. Négy fő eltérő keverék arányt tud: alapjárati, hidegindítási, teljes terhelési, és részterheléses.
Nyilván a benzinben legdúsabb a hidegindítási. Ezzel ellentétes a részterhelési keverékarány. A stabil, kiegyensúlyozott alapjárathoz, az utóbbinál kissé benzinben dúsabb (KB. 1:15,5) keverék kell. Ha üveggyertyával megnéznénk a lángképet, akkor kékből átmenő halvány narancssárgás színű.
A te esetetben az alapjárati keverék viszont benzinben szegény. Az alapjárati fúvóka valószínűleg részben dugult, a lentebb említett ok miatt.
Alapos tisztítás, és minden ok lesz. Egy darabig... |
Előzmény: F600 ppm (15943)
|
|