DuneResidence Creative Commons License 2012.12.14 0 0 41855

Történetesen eddig is ment, véleményem szerint egyszerűbb megírni egy három soros emailt, mint kitölteni az oldalon egy sokszor érthetetlen előfoglalási rendszer kérdőívét, és azon tanakodni, vajon valóban benne van e minden adat, kedvezmény, és a végső ár megfelel e a kifizetett árnak.

Azon véleményen vagyok, a kommunikáció fontos az ügyféllel, mi később is figyelemmel kisérjük vendégeink igényeit ha változás van,  esetlegesen bajban segítünk és a helyszínen is Magyar nyelvű segítséget adunk. Vendégeink visszatérő vendégek, teljes megelégedéssel. Lentebb olvastam János hozzászólását, miszerint a Burgas vendége volt, és meg volt elégedve az ellátás színvonalával. A Burgas ugyan azon érdekeltségekbe tartozik mint a Dune, így érthető a kedvező ai, és magas szolgáltatás.

 

Előzmény: stevie-13 (41854)