Rüby 2143 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 38113

Az átszállási kényszert illetően igazad van, de szerintem ennyit akkor sem ér. Am

 

Nézzünk kicsit körül Magyarországon. Szűkítsünk kicsit, Budapesten.

Mi is a helyzet a metróval:

A hármas vonal állapotával mindenki tisztában van, olyan amilyen. Annyira nincs rá pénz, hogy a MÁV-tól vásárolandó használt síneket is alig tudják kifizetni.

Nézzük a négyest, kb. 15 év alatt épül meg, stb. stb.

Ezek után mire számítasz, mennyi ideig fog tartani a gödöllői HÉV 30 kilométerének átéptése?

Addig mindenki buszozni fog, ugye? Kész káosz lesz egész Kelet-Pesten...

Nézz meg egy napjainkban lezajló kétnapos vágányzárat.

 

"Mert ha hozzányúlunk a GHÉV-hez, akkor nem tudjuk kikerülni a teljes vonal totális rekonstrukcióját, azaz teljesen új alépírmény, felépítmény, felsővezetékrendszer, áramellátás, megállók teljes átépítése, jlező és biztosítóberendezés cseréje, a kocsiszín teljes átépítése."

 

Olvasd el még egyszer, amit írtál. Hány dolgot soroltál fel? Mindezt a teljes vonalon mi? Ja és ebben még nincsenek benne az új járművek üzembeállítási költségei. Nem beszélve arról hogy azokat meg is kell ám vásárolni... És továbbra is azt állítod, hogy ez az olcsóbb megoldás? Nem tudom, mit szívsz, de kérek belőle én is. ;)

 

Továbbá meg kell jegyezni, hogy az Örs-Stadionok föld alatti szakasz megépítése akár a HÉV zavartalan forgalma mellett elvégezhető (is) lehetne.

Előzmény: Törölt nick (38111)