Törölt nick Creative Commons License 2012.12.13 0 0 38111

Akkor kicsit másként fogalmazzuk meg a dolgot.

 

Hatékonyabb és ésszerűbb lenne az összekötés, mint az, hogy a HÉV-et a Stadionokhoz behozni.

Miért is?

 

Mert ha hozzányúlunk a GHÉV-hez, akkor nem tudjuk kikerülni a teljes vonal totális rekonstrukcióját, azaz teljesen új alépírmény, felépítmény, felsővezetékrendszer, áramellátás, megállók teljes átépítése, jlező és biztosítóberendezés cseréje, a kocsiszín teljes átépítése.

Ha innen nézzük, akkor ez az összeg mindkét esetben fixnek tekinthető, és eltérés valószínűleg százalékos arányban statisztikai hibahatáron belül lenne.

 

Ha csak beviszed a Stadionokhoz, akkor az átszállási kényszer fennmarad. persze sokkal színvonalasabb mint most, de akkor is átszállási kényszer.

Mellesleg élek a gyanúval, hogy a Stadionok állomás átépítése és a HÉV odavezetése alagútban kb. 2x annyiba kerülne, mintha összekötnénk és a meglévő metróalagútat használnánk.

Vagy úgy gondolod, hogy a mostani metró vágányokon bevinni a Stadionokig? Érdekes lenne a harmadik sín csak picit lenne útban. :(

 

Még tegyük hozzá: be kell látni, hogy az összekötés műszaki nehézségekkel és indokolatlan mértékű kültségekkel járna. A két üzem egyetlen közös tulajdonsága a nyomtáv, SEMMI MÁS.

 

A z indokolatlan pluszköltség inkább az lenne, ha a Stadionok állomásba akarnáád mindenféleképpen a mai HÉV állapotokat betuszkolni.

Előzmény: Rüby 2143 (38108)