kóboráram Creative Commons License 2012.12.08 0 0 43357

Megértelek, én is arra törekszem, hogy a dolgaim rendben legyenek. De másképpen látnék hozzá.

Ha a rádiót úgyis ki kell majd szerelni az AUX miatt, akkor könnyen hozzá lehet férni a vészvillogó kapcsolóhoz.

Kicserélték az egyik izzót, ami most sokkal fényesebb, mint a többi - ez úgy is lehetséges, hogy az eredetinél erősebbet tettek bele, pl. csak ilyen volt raktáron. Nem igazán hiszem, hogy a por és a feketedés itt ennyire számítana.
Sajnos, a workshop_manual nem írja, hogy ezeken a helyeken milyen izzók vannak.

Ha rejtélyes módon ingadozik a rádió fénye, az nem valószínű, hogy az izzók hibája, inkább kontakhiba.
- meg kellene nézni, hogy más bekapcsolt izzók fénye is ingadozik-e ugyanakkor (pl. a belső világítás)
- közvetlenül az akku kivezetésein (az ólmon), műszeresen meg kellene mérni a feszültség ingadozását
- levenném az akkusarukat és megtisztítanám
- kiszedném és visszaraknám a biztosítékokat
- a rádióba menő csatlakozókat is meg kellene mozgatni, ill. a tápfeszültséget rajta megmérni (ehhez persze ki kell venni a rádiót)

A rádió ki- és beszerelése min. fél órás munka, de az izzóihoz akkor sem lehet közvetlenül hozzáférni. Nem lehet csak úgy kitekerni az izzókat. A rádió több részegységből áll, amik a műanyag előlapra vannak csavarozva, ezeket le- és szét kell szedni.

Előzmény: opi064 (43356)