somagabor Creative Commons License 2012.12.07 0 0 49448

Sziasztok!

 

1000 éve nem jártam itt, de most gondoltam unatkozós pillanataimban írok pár sort.

 

Először is be kell ismernem valamit a Mágus-nak. Hidd el nem egyzserű, de hát ami tény az tény.

Jó az 5W-40-es olaj. :-) Bátorkodtam a közel 300 ezer km motorba beletenni lesz ami lesz alapon. Gondoltam ha megeszi majd kap másikat. Láss csodát nem hogy nem ette ki a kartelt, de még csak nem is eszi. Legalább is 3000 km az olajcsere után nívón nem mértem csökkenést.

Na ezzel egy időben dobtam az ELF-et is a kukára, vagyis a láncfűrészbe és átálltam a TOTAL-ra. Quartz 9000 jól néz ki. Legalább is eddig.

Ja és ami számomra pláne hihetetlen, és soha nem gondoltam volna hogy olaj tud ilyet, visszajött a régi fogyasztásom. Ennek igen örültem, mert már kezdtem lemondani róla. Tudom hogy a 4.5 és a 4.2 között csak a szörszál hasogatók rugóznak, de heti 1000 km futásteljesítménynél már tud fájni az a 0,3 különbözet is.

 

Amúgy a gép a generál óta eléggé jól muzsikál. EGR még bent van, és valószínű bent is marad.

Ugyan 20 e után levettem a szívócsövet és játszottam a kéményseprőt, de győzött a zöld oldalam. :-)

 

 

Ja a szervó témában kerestek páran a szénkefe miatt.

Az adatokat megosztom itt, ha valaki rendelni szénkefét a Carbosint-től.

Gyártási szám: 484/11

Rajzszám: E-16-176

Anyagminőség: 50B

Méret: 6*12,5*21

Ellenállás: 0,22 - 0,37 mOhm

Csatlakozás hátul 40 mm hosszú, és 2mm vastag sodort réz.

 

Ezek alapján remélem tud rendelni aki szeretne.

 

Üdv mindenkinek, és ne barkácsoljatok a karácsonyi szünetben!