Sziasztok!
1000 éve nem jártam itt, de most gondoltam unatkozós pillanataimban írok pár sort.
Először is be kell ismernem valamit a Mágus-nak. Hidd el nem egyzserű, de hát ami tény az tény.
Jó az 5W-40-es olaj. :-) Bátorkodtam a közel 300 ezer km motorba beletenni lesz ami lesz alapon. Gondoltam ha megeszi majd kap másikat. Láss csodát nem hogy nem ette ki a kartelt, de még csak nem is eszi. Legalább is 3000 km az olajcsere után nívón nem mértem csökkenést.
Na ezzel egy időben dobtam az ELF-et is a kukára, vagyis a láncfűrészbe és átálltam a TOTAL-ra. Quartz 9000 jól néz ki. Legalább is eddig.
Ja és ami számomra pláne hihetetlen, és soha nem gondoltam volna hogy olaj tud ilyet, visszajött a régi fogyasztásom. Ennek igen örültem, mert már kezdtem lemondani róla. Tudom hogy a 4.5 és a 4.2 között csak a szörszál hasogatók rugóznak, de heti 1000 km futásteljesítménynél már tud fájni az a 0,3 különbözet is.
Amúgy a gép a generál óta eléggé jól muzsikál. EGR még bent van, és valószínű bent is marad.
Ugyan 20 e után levettem a szívócsövet és játszottam a kéményseprőt, de győzött a zöld oldalam. :-)
Ja a szervó témában kerestek páran a szénkefe miatt.
Az adatokat megosztom itt, ha valaki rendelni szénkefét a Carbosint-től.
Gyártási szám: 484/11
Rajzszám: E-16-176
Anyagminőség: 50B
Méret: 6*12,5*21
Ellenállás: 0,22 - 0,37 mOhm
Csatlakozás hátul 40 mm hosszú, és 2mm vastag sodort réz.
Ezek alapján remélem tud rendelni aki szeretne.
Üdv mindenkinek, és ne barkácsoljatok a karácsonyi szünetben!