stevehuffnagel Creative Commons License 2012.12.03 0 0 49179

Hát elvileg a kuplung szerkezetben 20ezer km van, szóval annak nemigazán szabadna rossznak lennie. És a csapágy csere előtt nemvolt ilyen probléma. Én inkább arra gondoltam, hogy mivel a felső "akadozik" (1,3,5) inkább valamelyik tolórúd( mivel nekem faudi fejesre van kicserélve) szívat. Amikor cseréltük, akkor csinált ilyet, ha túl hosszúra vagy rövidre volt állítva, bár ahhoz most nem nyúltnuk egyáltalán.

Másik kérdés, bár tudom hogy elég barbár megoldás amire készülök :D A váltókarom lötyögését, annak köszönhetem, hogy a váltóból kijövő tengely, amire rámegy egy kar, ezeknek pontosan kéne illeszkedniük. Viszont az én helyzetemben ezek kopottak, és van egy kis mozgásuk egymáson, ebből adódik hogy mire az az 1 mm felér a karhoz, már 1-1 centi lesz belőle, és engem eléggé zavar. Láttam múltkor egy merci ategót, ugyanezzel a problémával, ott a szervíz úgy oldotta meg ezt, hogy összecsípte hegesztővel a tengelyt és a perselyt, és megszűnt a lötyögés.
Szóval én arra gondoltam, hogy CO val nyomok oda énis vagy 2 pöttyöt, ami megfogja, és elvileg megszűnik ez a gond. Ha a váltór bontani kéne(nekelljen), akkor le lehet csiszolni a hegesztést, és megint oldható lenne a két alkatrész.
Vélemények, avagy ha valakinek van jobb és kevésbé drasztikus ötlete, akkor ne tartsa magában! Továbbá van ott azon a környéken valami, aminek nemtenne jót a szikra? Nem volna jó felgyújtani semmit.

Előzmény: soryton (49176)