RIKA424 Creative Commons License 2012.12.02 0 0 17140

Lehet kezdeni a Tisza Volánnál a selejtezést :

 

ez igaz (miért ne volna) akkor az elővárosi közlekedésben, sok város elővárosi közlekedésében, hatalmas vérengzést kezd a Völner-Fónagy páros:

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Átalakítják a tömegközlekedést az országban - ezek a tervek

Forrás: Kossuth Rádió, Krónika

 

| 2012. december 02. vasárnap 06:13

 

A távolsági tömegközlekedés összehangolása is célja annak az átszervezésnek, mely során régiós busztársaságok jönnek létre az országban.

Összevonják a hazai busztársaságokat; az így létrejövő nagyobb, régiós cégektől hatékonyabb működést vár a kormány. Az átszervezések részeként a távolsági buszok menetrendjét a vonatmenetrendhez igazítják majd, hogy azok ne konkurensek, hanem egymás kiegészítői legyenek.

 

A Dél-Dunántúlon például három cégből alakul meg a régiós közlekedési központ. A vezetői szintek egyszerűsítésével országosan hét céget hoz létre a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár szerint az átszervezés célja, hogy optimális üzemi méretek jöjjenek létre. Egy szervezetileg összevont csoportnál nagyjából 300-400  busz lesz,

...........ami hatékonyabb eszközfelhasználást tesz lehetővé, kevesebb javítóbázisra, tartalék alkatrészre lesz szükség.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Nos ha régiónként elég 400 busz akkor nem kell ide magyar buszgyártás, hisz a most meglévő autóbuszok 60%-át is ki kell vonnia a Fónagy-Völner párosnak a rendszerből.

Most úgy 800-1100 busz van régiónként.

 

Tehát a Tisza Volán kb. 400 buszából maradhat úgy 160-180 db.

Lesz utas a vonatokon az Alföldön is.

 

Ez legalább őszinte beszéd Völnertől.