Tibcsi37 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 9006

Hát az biztos hogy látatlanul esélytelen a gond megoldása, de szerintem bontás nélkül is az. A turbo hibáját azért nem tartom valószínűnek, mert az eredeti hiba is az olajsár volt és a cserélt darabbal sem változott semmi. Ráadásul ha egy turbo ennyi "sarat termelne" nem gondolom hogy vígan üzemelne. Inkább az a valószínű, hogy az eredetit is feleslegesen cserélték. Persze szétszedés előtt mindenképpen az alap dolgokat meg kell nézni, nem is értem eddig miért nem történt meg mondjuk egy kompresszió mérés. Az hogy jól megy és szép a hangja pont semmit nem jelent, mert a vezérlő elég szélsőségesen képes utána menni pár hibának. El tudom képzelni hogy egy törött gyűrűt képes kompenzálni ha még nincs túl sok km a motorban. Márpedig ha esetleg így lenne, akkor az magyarázhatná a sok olajsarat.

Előzmény: vargar1 (9005)