barati83 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 9002

Szia!

 

Köszönöm a válaszod! A turbót csak azért zárom ki, mert már 2 szerelő is bevizsgálta és mindkettő jónak mondta egymástól függetlenül + ha leveszem az intercooler-be csatlakozó csöveket semmi olajlerakódás nem látható csak enyhe olajködölés ami elvileg normális. Ahol találtunk olajsarat az az EGR visszavezető csövének légtömegmérőhöz csatlakozó vége, viszont ott vastagon. De ez le lett dugózva, tehát innen már nem kerülhet bele. Én inkább az égéstérre gyanakodnék a kettő közül, de ott meg az égés során keletkező szén elvileg nem kerülhetne bele az olajba, mert akkor az olajfogyasztással járna mint ahogy te is írtad. Mindenki szét akarja bontani a motort az utolsó csavarig, hogy kivizsgálja, de félek utánna sose lesz újra jó + ez annyibe kerülne mint egy másik motor.  Teljesítmény csökkenés nincs az autónál + a hangja is szép amíg ki nem írja a hibát.

Új info: ma lecseréltem az olajszűrőt és megint dugig volt trutyival.

Előzmény: vargar1 (9001)