vargar1 Creative Commons License 2012.11.29 0 0 9001

Szia barati83

 

Amit leirtál nem túl bíztató....

 

Én mint laikus az alábbira tippelek.

 

Alpjában véve nagy mennyiségű olajsár két helyről jöhet égéstér és vagy turbó....

Ezzel szerintem naggyából egyet lehet érteni, viszont ha az autódban nem éreztél jelentős gyengülést

akkor én a turbó környékén kutakodnék. A hengerfejet én kizárnám mert ha szelep vezetőkre gondlunk

akkor ott jelentős olajfogyásod is lenne a repedés vagy beégés akkor annak más durva jele is lenne

és szerintem a hűtőviz is jelezné..

A szakik helyében, mérnék hengerenként kompressziót vagy esetleg bele is lehetne nézni

bár én turbóra tippelek... ezeknél a motoroknál 10-1 hez turbó adja meg magát

Az más kérdés, h az is mindíg valaminek a következménye ,eredménye !!

 

Nem sokat mondtam.. de hozzászóltam :))

 

Sok sikert!

Előzmény: barati83 (9000)