Szia barati83
Amit leirtál nem túl bíztató....
Én mint laikus az alábbira tippelek.
Alpjában véve nagy mennyiségű olajsár két helyről jöhet égéstér és vagy turbó....
Ezzel szerintem naggyából egyet lehet érteni, viszont ha az autódban nem éreztél jelentős gyengülést
akkor én a turbó környékén kutakodnék. A hengerfejet én kizárnám mert ha szelep vezetőkre gondlunk
akkor ott jelentős olajfogyásod is lenne a repedés vagy beégés akkor annak más durva jele is lenne
és szerintem a hűtőviz is jelezné..
A szakik helyében, mérnék hengerenként kompressziót vagy esetleg bele is lehetne nézni
bár én turbóra tippelek... ezeknél a motoroknál 10-1 hez turbó adja meg magát
Az más kérdés, h az is mindíg valaminek a következménye ,eredménye !!
Nem sokat mondtam.. de hozzászóltam :))
Sok sikert!