Alvin_ti4200 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 49087

Voltam ma a Wallisnál is. Nem szedték szét a váltót, de azt mondták, hogy elméletileg javítható állapotban van. Azt nem tudták ugyan megmondani, hogy a diffi vagy a váltó felől jön-e a darálás, de tekintettel arra, hogy ez a kettő egy szerkezet (?!), nagyjából mindegy, mert a gyári váltó javító készletben mindkettőhöz benne van az összes csapágy meg ki tudja még, mi. A kuplungom állítólag már csereérettség felé közelít, mert két lépcsőben nyomható be (világ életében ilyen volt, 96 ezernél és most 135 ezernél is, de mindegy), tehát ennek a cseréjét is javasolják, mivel így megspórolható egy kuplungcsere munkadíj, mivel ugyanazt a műveletsort a váltójavítás miatt amúgy is végig kell járni. Ez mind szép és jó, de az árajánlat után a munkafelvevő is tudta, hogy valsz ebből az ügyből kifolyólag többet nem látjuk egymást. Részletezem:

 

- Alkatrészek:

 

Sebváltó javító készlet 84 823

Szimering   3 864

Szimering   3 959

Tengelykapcsoló csere szett 43 936

Megvezető persely   3 302

 

- Munkadíj

 

Kiszerelés.beszerelés kézi sebv. 36 830

Revízió (felújítás) kézi sebv. 40 462

 

Bruttó végösszeg:       217 176

 

Ehhez még hozzájön(ne) egy váltóolaj csere ismét, ami 8-10 ezer forint kb.

 

Leonelt felhívtam a visszautasíthatatlan ajánlat után, hogy esetleg ők is nézzenek már rá a gépre, mert kizárt, hogy én ennyi pénzt ki fogok fizetni egy 500 ezret érő masinánál...