Voltam ma a Wallisnál is. Nem szedték szét a váltót, de azt mondták, hogy elméletileg javítható állapotban van. Azt nem tudták ugyan megmondani, hogy a diffi vagy a váltó felől jön-e a darálás, de tekintettel arra, hogy ez a kettő egy szerkezet (?!), nagyjából mindegy, mert a gyári váltó javító készletben mindkettőhöz benne van az összes csapágy meg ki tudja még, mi. A kuplungom állítólag már csereérettség felé közelít, mert két lépcsőben nyomható be (világ életében ilyen volt, 96 ezernél és most 135 ezernél is, de mindegy), tehát ennek a cseréjét is javasolják, mivel így megspórolható egy kuplungcsere munkadíj, mivel ugyanazt a műveletsort a váltójavítás miatt amúgy is végig kell járni. Ez mind szép és jó, de az árajánlat után a munkafelvevő is tudta, hogy valsz ebből az ügyből kifolyólag többet nem látjuk egymást. Részletezem:
- Alkatrészek:
Sebváltó javító készlet 84 823
Szimering 3 864
Szimering 3 959
Tengelykapcsoló csere szett 43 936
Megvezető persely 3 302
- Munkadíj
Kiszerelés.beszerelés kézi sebv. 36 830
Revízió (felújítás) kézi sebv. 40 462
Bruttó végösszeg: 217 176
Ehhez még hozzájön(ne) egy váltóolaj csere ismét, ami 8-10 ezer forint kb.
Leonelt felhívtam a visszautasíthatatlan ajánlat után, hogy esetleg ők is nézzenek már rá a gépre, mert kizárt, hogy én ennyi pénzt ki fogok fizetni egy 500 ezret érő masinánál...