Csak arra próbáltam utalni, hogy egy adott technikát használni, és megoldani vele egy feladatot,ahhoz sokkal több tehetség kell mint agyonvágni 20 perc alatt , és után fröcsögni, hogy mekkora szar.
Ahogy te is azzal példálóztál hogy egy gátőr a Zsigulival...
Ugyanaz másképp: mindkettő az adott technika kifinomult, de célratörő használatáról szól, nem a 20 perc alatti porigalázásáról.
Egy terepralis és egy triálos autót összehasonlítani meg végképp értelmetlen.
Amik ott eredményesek azokat mind olyan szakik építették akik a SZABÁLYKÖNYV keretein, és az egyéb lehetőségeik (anyagiak, stb) belül megpróbálnak az adott feledatra a legalkalmasabb gépet összehozni. Teszik ezt rengeteg agyalással, és kompromisszummal.
(egy műszaki alkotás a kompromisszumok halmaza, és a jobb kompromisszumokat kiötlőké a sikeresebb)
Ez már az én szűkebb szakmámban is megmutatkozik, mert másmilyen motort, adagolót, turbót építünk terepralira, és mást triálra, mást dragra, mást pályára. És nem hasonlítgatom az egyiket a másikhoz, mert mindegyik homlokegyenest más elvárásokat kell, hogy teljesitsen. Egy a közös bennük, hogy a maga nemében kiválónak kell, hogy legyen, mert ez az elvárás. Ezt az elmúlt évek eredményei alapján azért elég sokszor el is találtuk...