maksimir Creative Commons License 2012.11.10 0 0 13006

Én már anno leírtam, h nem látom mi lenne az értelme egy Bp-Zg-München kocsinak. Kinek tudna ez plusz értéket nyújtani az 1-es vonalon járó müncheni vonathoz képest? (Lehet h tényleg van ilyen)

Adott egy vonat ami végigzúz az 1-esen (már amennyire a lassújelerdő engedi :D) aztán az osztrákoknál a Westbahnon, mindkét országban a legjobb paraméterű pályák egyikét igénybe véve. Ehhez képest az Agram lecsetteg a balatoni helyiérdekű vonalakon, megállva minden közepes méretű fürdőhelyen, aztán továbbcsetteg Nagykanizsától a határ felé, várakozás a határon, ha nincs szerencséje az utasnak a Botovo-Krizevci-Dugo Selo szakaszon van éppen vágányzár, aztán jó van egy rövid szakasz Horvátországban ahol lehet haladni (Zg-Savski Marof-határ), szlovénon szintúgy, főleg Zidani-tól Ljubljanáig, de előtte máris volt egy min. 20 percenet a határátlépésre, ha van 1-2 egzotikus utas akinek gond van a schengeni papírjaival akkor kicsit több...

Aztán Lj-től tovább Villachig, tologatás Ausztriában az éjszaka közepén, majd vmikor reggel érkezés Münchenbe. Ezt ki vállalná be? Mármint úgy értem "üzemszerűen", nem kalandvágyból. (Egyszer poénból én is végig akarok menni az Alpine Pearls-al az osztrák-svájci határtól Belgrádig, de ez részemről nem az "üzemszerű" utazás példája)

Előzmény: vonatozó (13000)