Köszönöm szépen, annyit tudok a dologról, hogy a helyzetszabályzó himbarendszer minden eleme egyenes, párhuzamos és merőleges, semmi ívelés meg ferdeség gyárilag
Most otthagytam a vezértömböt a műhelyben, mert bár teljesen nullásra visszaigazították az elgörbült tolattyút, mégis volt érezhető (egytizednyi) lógása a dugattyúnak, úgyhogy kértem a főnököt hogy kalkuláljunk egy új szűkebben illesztett tolattyú költségét.
Lesz benne edzés a palástköszörülés előtt, úgyhogy tartósabbnak ígérkezik kopás szempontjából mint a legutóbbi - ami nem az eredeti volt, hanem az is valami házigyártmány.
(a tömbbe HSCS felirat van beleütve)
Annak a kiesett bizbaznak a visszatételét is elmesélgette Jancsár uram, egyesegyedül az ablakos hidraulikafedél legyártása lesz nagy feladat, hogy üzem közben tudjam megfigyelni a belső működést ha valamit mégiscsak elbazilikázok összerakáskor.
Ha megkérhetlek, mesélj légyszíves arról hogy neked mi jelentette a legnehezebb feladatot az egész hidraulika-javításban. A gyakorlati tapasztalat az elsődleges.