SuzukiM13A Creative Commons License 2012.11.08 0 0 66501

Olyat írok most le nektek, hogy meg fogtok lepődni.
4 emberrel voltam, tehát 270 kiló pluszsúly, és enyhe emelkedőn kellett elgyorsulni.
Letolt egy Citroen Jumper, 2.2 diesel...
Igaz 5 ezernél elváltottam, de simán elgyorsult mellettem, igaz chiptuningos volt, de rohadt ciki volt.
Ráadásul ismertem is az elkövetőt, azóta ezzel cikiz.

A Swiftbe egy tisztességes kisköbcentis turbómotor kéne.
1000 köbcentis 3 hengeres turbó aki sokat megy városba, mondjuk 80 és 95 lóerővel, de akkor már alacsony fordulatról is toljon.
Gyanítom már az előbbi  is jobban menne, mint a mostani 1.3 -as.
Aztán csinálhatnának következő lépcsőfok egy 1.6 turbót,  többféle teljesítményszintben mondjuk 110, 136, 150 lóerővel.
Ez már rögtön 5 féle motorvariáns...
Természetesen az egyhatosokat csak a GLX ellátmánytól lehetne rendelni.
A sportba meg menjen ennek a motornak a combosított változata mondjuk 200 lóerővel, és már az új clio rs konkurense lehetne.

Aztán ideje lenne ezek után nekiállnia a suzukinak egy normális duplakuplungos automata fejlesztésének, amit a sportba is be tudnak rakni.
Nem kell olyan jónak lennie, mint a VW DSG-jének, de a jelenlegi automatától csak jobb lehet.

Ez nem álom, simán megvalósítható lenne, akár a jelenlegi blokkokból építkezve.
Ideje lenne felkelnie a Suzukinak, mert nagyon le van maradva.