Nos!
Megnéztem,igazából két dologban különbözik "csak" a két készülék.
A befúvófej + rajta a motor,és az üzemanyagpumpa.
A többi cikkszámra is megegyezik.
A régebbi diesel kályhának a komplett befúvó-fejét tedd át az új benyós kályhaházába,és a diesel üzemanyagpumpáját használd a beüzemelésre.(itt lehet hogy egy O-gyürűt cserélned kell ha sérülne,a mérete 81X3mm)
De szerintem a befúvó-fejen a légmennyiség csavarnak a helyzete lehet a különbség tárgya sz.tem!?
Azt meglehet próbálni,hogy a benzinesét hozzá állitod a diseléhez....,tehát látod hogy a gázolajosé mennyire van betekerve(álltalában leszokták azt a csavart rőgziteni festékkel vagy valamilyen anyaggal),és hozzá állítod a benzinesét. Az üzemanyagpumpa fontos,azt csak a dieselét használd.Első kőrben megpróbálhatod azt is,hogy a benzinest elindítod úgy ahogy van a disel üz.pumpájával.....,és látni fogod,hogy mit produkál....
Jó munkát!