frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6486

Hű....de jó....:D   Gratula...Most már látom....Én az összes fűtésem /kézzel/ el szoktam indítani,próbánál,ennél a tipusnál 12v az izzitó,a befuvót nem szabad tulpörgetni,de nem szokott baj lenni ha véletlenűl 12v megy rá,egyébbként max 8 v.a vízszivattyú 12v ,nálam az sem baj,ha nincs elektronika,leg több egyszerű huzal ellenállással,csepegtetö adagolóval simán elmegy,de csak felügyelet mellett....igy szoktam szorakozni,tesztelni,nem árt a klixon hőfigyelésnek,láng örnek meg a zapi hökapcsolója a nyerő,olaj szivattyú nálam ami a leg jobbban bevált az orosz motoros csigahajtású fogaskerék adagoló...De ha van elektronika.......  Lasan ha lesz időm akkor össze rakok egy ujabb ilyen öszvért...nem olyan nehéz,csak az inulásnál kell nagyon finoman el találni az öblítő levegő mennyíségét,csepegés sebességét,ha elindul,utánna már tág határok között tolerál.Szinte nincs látható kűlömbség a benyás és diesel között,illetve csak a baypasz szelep van gyárilag a használt űzemanyaghoz állítva.Az égötérnél nem találtam külömbséget...A baypasz a befuvó mocin van, összeöti a bemenetet a kimenettel leragasztják beállítás után nehéz oldani,a mociját nagyon nehéz szétszedni,csak ovatosan törik a lapát...Ha nekem kéne megoldani akkor a legegyszerűbben tenném meg,bombabiztosan mechanikusan csekély elektronikával....

Előzmény: 109ha300 (6484)