Is-is.
A kísérleti kocsik kb. fele sohasem futott sehol civilben.
Megépítették, kísérleteztek velük.
Majd átépítették, fődarabokat cserebeléltek bennük, azaz kísérleteztek velük, végül pár évig rohadtak hátul a szakmunkásképzőnél, gyerekek szétdobálták őket, majd elbontották.
Másik felük civil de nem magán üzemeltetőkhöz került.
TSZ-ek, KTSZ-ek, községi Tanácsok, iskolák stb.
Mivel egyediek voltak ilyen helyeken csak pár évig futottak hisz semmi se volt hozzájuk a környéken, se szakértelem, se alkatrész, se semmi.
A '80-as évek közepétől az Ikarus akkori főmérnökével való személyes jó barátság okán a Nógrád Volán egyre másra vett át, egyedi, a kísérletezést már befejezett buszokat.
Ezek több kevesebb sikerrel futottak Starjánban vagy környékén.
Fehérváron nem a kísérleti hanem a protótípusokat adták el az Alba Volánnak.
Mindkét Volánnál - ha mód volt rá - előbb vagy utóbb megpróbálták a konstrukció adta lehetőségeken belül egységesíteni az adott protótípus a hozzá legközelebbi rokonságban álló szériás kocsikhoz.
Ha nagyon nem ment, vagy nem érte volna meg a munka, maradt egyedi és úgy futott amíg ment.