spapda Creative Commons License 2012.10.21 0 0 41768

"A cikinek tartott embléma alatt egy nissan xtrail hajtáslánc dolgozik."

 

Egy románok által összerakott X-trail hajtáslánc. Amúgy pont ez az egyetlen része a kocsinak, amire nincs panasz.

Ez az egész terepezős Duster téma szerintem onnét indult, hogy a Dacia volt az első 4x4 SUV, amit ki mertek vinni a tesztelők az erdőbe és rendesen meg is kergették, hiszen egy filléres taliga, nem kellett félteni, ráadásul a dákok marketinggépezete is ügyesen ráerősített a "telekjáró" életérzésre, a gyári sajtófotókon, reklámokon is sárban gázol az román telivér. És akkor ezt még megfejelték azzal, hogy az autós újságírók többsége teljesen dilettáns a terepjárást illetően, nincsenek komoly off-road tapasztalataik, így ha Dákó Dászti felmegy a picit felázott földúton a telekre, akkor már tapsolnak, hogy lám, micsoda terepes képességekkel rendelkezik az autó. Gyakorlatilag bármelyik 4x4-es autó képes ugyanerre, az összkerekes Ignistől kezdve a Subarukon át a koreai SUV felhozatalig, csak azok "picit" drágábbak, aminek mondjuk oka van, az idő majd megadja a választ, hogy vajon jogosan-e.

 

Amúgy nincs semmi baj a Dusterrel, ha a helyén van kezelve. Olcsó román SUV, francia motorral, Japánból örökölt hajtáslánccal, kicsi beltérrel. Egy új Duster árából kijön egy 4-5 éves Subaru Forester, Mitsubishi Pajero Sport, Suzuki Grand Vitara, Toyota RAV4 vagy Nissan X-Trail. Ennek fényében mindenki mérlegelhet, melyik éri meg neki jobban.

Előzmény: pinguru (41761)