rézműves1
2012.10.17
|
|
0 0
77510
|
...a tengely egy 12mm-es rozsdamentes csőben forog, alul és fölül sima sárgaréz csapágyakban...
...ez a "tönkcső" hasonló, mint a motorcsónakban a propeller tengelye...nálam nem a sisakban van rögzítve, hanem az üstfedőbe van ferdén beforrasztva és így a hajtómű a sisak mögé kerül...
...így kinézetre is jobb és a motor sem kell, hogy egybe legyen a tengellyel...az áttétel kimenetét egy kis alaplappal, a lefogató karimához erősítem és amikor szétszedem, a karimával együtt lejön a motor is...igaz a tengelykapcsolóval megkínlódtam, mert nem akartam valami nagy bumszlit odatenni, meg egyszerű is legyen és amikor a karimát egy mozdulattal a helyére teszem, már kapcsolódjon is...nem egyszerű, de annak látszik...szigetelni ennél a megoldásnál nem kell, mert a cső vége mindíg lenn van a cefrébe... |
Előzmény: kupeci (77509)
|
|