ClaasMan Creative Commons License 2012.10.05 0 0 30501

Egy örök igazság van a szervielésnél, és javításnál (persze ez termelő eszközöknél, mint Nálunk a traktoroknál, kombájnoknál, még hatványozottabban igaz):

 

A gyors, precíz munkát hajlandóak megfizetni az ügyfelek, a sz...ért meg az egy forintot is sokallják. Én is ilyen vagyok magánemberként.

 

Persze mindenki a magához való gépet vegye meg. A GS áránál alig többért vehettem volna egy prémium kategóriás "nagyvasat" is :-), de az időszakos szervizét, vagy a gumicseréjét sem tudnám kifizetni, még a szar munka árkategóriájában sem :-)

 

Más. A Bocim ha tolatásnál engedem ki a kupplungot elég jól remeg (alacsony motorfordulatnál, szinte alapjárat közelében), ez valaminek az előjele? A céges villámos autómnál megszoktam hogy szinte alapjáraton tudok tolatni. Ha emelek a fordulaton akkor elhagyja a rángatást. Előre menetben nem nagyon csinálja, néha ha alapjáraton, egyesbe gurulok akkor előjön (pl araszolok dugóban). A lendkerék járhatja a végét, vagy csak a kupplungtárcsa. A lendkerék ezeken kettőstömegű? (1,5 dci, 106 LE, 2006.12)