atidas Creative Commons License 2012.10.01 0 0 11997

Az általad említett rárósi megoldás -vonattal- is legalább 3 átszállás.

 

Határon átívelő..... hm autó maximum. Nézzük csak meg ezt a nógrádi térséget: Ipoly hidak épülnek vissza egymás után. Oké, oké, kell az is, de nem egy közösségi közlekedés elleni terv része ez? Hiszen megvan az ipolytarnóci határon átvezető vágány, határ meg már csak jelképes. Amire még néhány éve hivatkoztak, hogy miért nem tudják beindítani a személyszállítást, az elhárult,, illetve javarésze megoldódott.

 

Mi kellene most? Egy államközi szerződés és egy megállapodás a két vasút között, pl kilóméterkiegyenlítés miatt is. Szóval nem kellene sok, és beindulhatna egy Balassagyarmat- Losonc személyvonat. (szerintem kellő mennyiségű aláírással lehetne kezdeni valamit) Magyar részről vihetné az utasokat Rappra ha elkészül az aquapark, és Losoncra. A szlovákok meg Ipolytarnócra az őslény parkba, Szécsénybe, vagy Bgyarmatra járhatnának!

 

Az általad említett busz volt anno évekkel ezelőtt, de megszűnt, mint a Somos- Fülek személyvonat.

 

(Szerintem ha többen, (kb 100-150-en) panaszkodnánk a MÁVnak az Ipolytarnóci átmenet hiányáról, akkor legalább a figyelmük oda terelődne, és beindulhatna valami!

Előzmény: <Tycoon> (11995)