Törölt nick Creative Commons License 2012.09.19 0 0 583208

Ennyi.

 

Te a Cipőbolt Kft-ben vetted a cipőt, ez szerepel a blokkodon is.

Ha gond van a cipővel, akkor a Cipőbolt Kft-hez fordulsz.

Kivéve, ha a Cipőbolt Kft mellékelt egy jótállási jegyet a termékhez, és ezen az áll, hogy a hibás terméket

-a jogszabályban előírt jótállási időn belül- a Cipőszerviz Bt javítja. Ekkor -de csak ekkor- hozzájuk kell fordulni.

 

Az, hogy a Cipőbolt Kft nagykerből vette az árut, esetleg közvetlen az importőrtől, netán direkt a gyártótól, netalán ők maguk készítik a cipőket a raktár egyik sarkában: a vásárlónak semmi köze. Mármint a jótállás szempontjából.

Eladó-vevő kapcsolat, blokk, egyértelmű hogy kihez kell visszamennie, ha reklamációról van szó.

 

Szerintem.

Előzmény: bnorci71 (583202)