Megemeled autó hátsó tengelyét.
Kerekek le, féltengőket kihúzod
Difiből olajat leenged
hátsó kardánt le
Difit ki a helyéről.
Ottt 4 csavar tartja a bolygóművet (amik a két végén levő csapágy házát rögzítik.
(Ez az egyik, amire figyelni köll, mert nem mindegy, melyik csapágyház tetejit melyik oldalról veszed le, mert oda kell visszarakni, különben nem stimmel a belsejében a hézagoló "kerék" (biztos, nem ez a hivatalos név) menete.
A lockerhez vegyél két difi bolygóműre való csapágyat előtte, azt tedd rá.
A locker egy az egyben bemegy a bolygómű helyére.
Tengely irányban kell állítanod, a csapágyházakba menettel beletekert (hézagoló kerékkel - lásd feljebb). Ezzel két dolgot állítasz: csapágyak szorítását két oldalról illetve a tengely irányú pozícióját az egész cuccnak. Ez utóbbitól függ a kúpkerék-tenyérkerék közötti hézag, aminek 0,08-0,15 mm között kéne lenni (lehet van más szám is más dokumentációban). Én nem mertem túl szorosra, 0.15-re tettem. Ehhez kellett egy indikátor óra.
Erről meg van a youtube-on bőven kép (a difi hézagolásról), nem vészes, túlaggódják.
Ennyi. Két óra alatt megvagy.