Tie Creative Commons License 2012.09.02 0 0 40946

Csak hogy képben legyél, milyen autót kapni 4000 fontért (vagy akár kevesebbért, lásd make offer) angliában ebben a ligában:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/landrover-series-III-109-STATIONWAGON-TAX-EXEMPT-OVERDRIVE-SAFARI-ROOF-/280951547825?pt=Automobiles_UK&hash=item416a0467b1

 

Normális kasztni, normális kulturált dízelmotor. Beleülsz, oszt mész vele. Meg még 20 év múlva is. Fenntartani egyszerű, és nevetséges. Egy fékmunkahenger pl. 3000 forint. Röhej.

 

 

Vagy ha nem baj, ha nem ilyen szép:

http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-SERIES-109-SAFARI-11-SEAT-TAX-FREE-GALV-CHASSIS-/110941206811?pt=Automobiles_UK&hash=item19d49c791b

 

Oszt ez bár még reserve not met, szóval nem tudjuk, mennyi a minimálár, de amiket írnak róla, az elég jól hangzik.

Újjáépítve, teljes galvanizált alvázon (ez ott nagy divat, szétszedik, vesznek egy komplett vadiúj alvázat teljesen galvanizálva 2-3000 fontért, és ráépítik a régi autót), felújított futómű, fékek, miegymás. Ez is olyan, hogy lemázolod teddy-hengerrel, oszt használod.

 

Milyen japán pickupot kapsz 1millióért? Elmondom: Szétrohadt, szétütött fost, éppen-csak-ketté-nem-tört alvázzal, legyilkolt váltóval és füstokádó motorral. 

 

Persze, ezeket is fel köll újítani. A Levvagen pl. most rakta rendbe az 1971-es SII váltóját. 41 évesen... mer annyi hibája vót, hogy ha elengedted a gázpedált, akkor kiugrott üresbe másodikból. Valami szart kicseréltek benne párezer forintért, oszt jóccakát.

Előzmény: marhadoktor (40944)