pesta8 Creative Commons License 2012.08.29 0 0 380

Szia! En ugy gondolom elsosorban a ketutemuek hibaja a viszonylag nagy teljesitmeny miatt van. Mig egy Wartburg a 900 kobcentimeterevel 30-35 loeros, ugyanakkor egy 950-es Sea-Doo a Rotax motorral 135 loeros. Lehet nem jo pelda, de a kulonbseg akar 4-szeres is lehet. Ezt a kulonbseget a motor tuningolasaval elo lehet csalogatni, ami a tartossag rovasara megy. A tartossagot lehet novelni, ha a gazda nem muszaki analfabeta, ha esetleg az is, hallgat a tapasztaltabbakra. Gondolok itt a jo minosegu olaj hasznalatara, ha valaki hideginditas utan azonnal nyelgazon hasznalja, teliesites elhalasztasa, stb.

 A negyutemueknel is fontosak ezek a dolgok. A szivomotorok szerintem sokuzemorat elmennek, a turbosnal (kompresszoros) megintcsak vannak ovintezkedesek, amiket erdemes betartani. Persze mint mindenhol, itt is vannak ellenpeldak

Előzmény: KawaBazsy (379)