hmsoft
2012.08.20
|
|
0 0
11924
|
Székelyfalvától (Sekule) lefelé 3 állomásközben égett a növényzet, úgy 5-6 tűzfészekből terjedve. Szóval az a fékhibás kocsi jól megszórta a környéket. A java Malacka környékére jutott, ezért ott két állomásközben egy vágányon ment a forgalom, amikor már engedélyezték (a Jókút felé helyesen), a harmadikon (Dévényújfalu felett) meg eleve egyvágányozás van, az építés miatt. (A jobb 5.0-ig forgalomnak átadva, tereprendezés folyik, a balban viszont felsővezetéket és itt-ott sínt cserélnek.) Én az EC175-re terveztem a visszautamat, de Jókúton, leszállva a személyről, egy teljesen Moraviának kinéző dolgot találtam (tényleg az volt), ígyhát fel is szálltam rá. +70 körül indult Jókútról (addig helybetopi volt mindenkinek), Pozsonyig személyvonatként közlekedve, oltási munkaterületeken negyvennel áthaladva. Addigra nagyjából már mindent eloltottak, az egyik helyen ment még a spriccelés, a tömlőket a jobb vágány alatt vezették át, az aljközökben, a balra meg egyszerűen ráfektették. Pozsonyig heringjárat lett a vonatból, aztán erőteljesen leürült, nyilván az érsekújvári törzsutasok elhúztak valami mással addigra. Budapest Keleti érkezőben +115 lett az eredmény, de így is 20 percet nyertem a 15 percet késő EC175-höz képest. :) A Hungariát (amelyet még eltereltek, mert akkor még nagyban ment a sprickolás) láttam Jabláncon.
hm |
Előzmény: gw (11922)
|
|